dilluns, 17 de setembre del 2012

UN VÀTER AMB VISTES

Aquest matí he donat un cop d’ull a Twitter abans de connectar la ràdio i amb un ull mig obert mentre esperava que pugés el cafè he vist una piulada de La Vanguàrdia que m’ha arrencat un somriure ( cosa molt poc habitual amb els temps que corren, la veritat...). El titular deia: “ la intimidad al desnudo en los lavabos de un hotel de NY”. Ostres, m’ha picat la curiositat a l’instant i la meva vena més escatològica se m’ha començat a inflar com la vena del coll de la Patiño. He clicat l’enllaç i patam, la foto m’ha deixat garratibada: Una dona agafant el rotllo de paper de Wàter, amb les calces avall i la cara pixelada i al costat una altra en plena feina, asseguda a la tassa. Són conscients que les miren??? Mentre llegia la notícia on s’explicava que els lavabos són a la planta 18 d’un exclusiu hotel de Nova York amb unes vistes espectaculars sobre l’Skyline ( concretament al club BOM, BOM, BOM de l’hotel) recordava la vegada que m’he trobat en una situació semblant...

Va ser durant una festa familiar en un conegut restaurant amb estrella Michelin. Tot nou de trinca i dissenyat per un trio d’arquitectes d’allò més xic i prestigiós. Com en totes les festes familiars que s’allarguen sempre hi ha un moment per  anar al lavabo i retrobar-te amb les tietes i padrines que et fan petons enganxosos i et pessiguen les galtes. El més divertit és que hi hagi un tocador comú per retocar-te el maquillatge i rentar-te les mans mentre la fas petar ( la xerrada...) però en aquest cas no hi era pas. Hi havia un passadís ple de portes de vidre que no eren transparents però deixaven entendre perfectament el que passava a l’interior. Alguna cosa no va bé, vaig pensar , quan vaig veure l’aglomeració de padrines que hi havia a l’entrada del passadís.
–Què us passa? Vaig preguntar- que feu cua??
–Cua??? Per entrar aquí?? ni somiar-ho!! Tu has vist com són els vàters, no hi ha res a davant! Les tietes estaven vermelles, era una barreja de ràbia i vergonya.
 – On no hi ha res a davant, al vàter???
– Nena entra, entra i veuràs si ets capaç de baixar-te les calces i fer pipí en un lloc com aquest...

Vaig obrir la primera porta de vidre i davant meu va aparèixer un prat verd. No hi ha paret!!!Era bastant desconcertant. Quan t’asseies al wàter quedaves mirant cap a la paret de vidre. Em va costar, la veritat, però si no animava les padrines a buidar la bufeta potser haguéssim tingut problemes per ballar una estona més tard. Allà asseguda en aquella tassa de disseny i mirant la verdor només pensava què passaria si algú treies el cap i em saludés. No estava còmoda, la veritat. I tampoc m’he sentit còmoda mirant les fotos dels clients de l’exclusiu club BOM, BOM, BOM de Manhattan. Penso que es podrien tenir les mateixes vistes de la ciutat fumant una mica els vidres de la part de baix... Tots sabem que “caga el rei i caga el Papa i caga tothom que endrapa” però obligar als teus clients amb necessitats fisiològiques a fer-ne exhibició pública ho trobo poc democràtic i poc xic. Això seria com posar el caganer a davant del naixement J
MÉS INFO:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada