dimecres, 9 de maig del 2012

LA FAIXA


Ostres tu, ja sé que el que explicaré ara potser no queda massa bé, és com quan a les enquestes sobre els programes més vistos de tele sempre surten els documentals de la 2 i mai surt el Sálvame o Gran Hermano ( que és el que mira molta gent en realitat...). Això em passa a mi amb el Pronto, sí, el Pronto, la revista del cor més venuda a Espanya i la més barata ( 1 euro). Jo no la compro, la compra la meva sogra cada setmana i la meva mare també n’és una fan ( fins fa poc pensava que la secció “un hecho real” era certa...).
Bé, no sabeu pas la de temes interessants que he tret del Pronto, fins i tot la idea per fer un dels repors de REC, el dels EDIFICIOS ENFERMOS ( crec que no li he comentat mai a en Jon Sistiaga, algun dia ho faré, je, je). La secció de breus és impagable. És com les botigues de poble que hi pots trobar de tot, des d’ungüent de la Serp fins a arangades passant per botons de sotana de capellà ( estic pensant amb CAL TRAMUNTANA de Cassà de la Selva).
Doncs bé, al tema, avui esmorzant he llegit el Pronto de fa un parell de setmanes que m’ha passat la meva sogra i a la secció de breus, i entre la notícia  “ dos dragones de Komodo se enamoran en el Zoo de Barcelona y en contra de lo habitual copulan sin lucha y con cariño” i la que explicava que Bruce Willis havia amenaçat a l’ex de la seva ex, o sigui, Ashton Kutcher, a mantenir una conversa “d’home a home” si no era més discret amb la seva vida amorosa. Allà al mig he vist una noia que no em sonava de res, estupenda amb un vestit de papallones, somrient enmig d’una corseteria. El titular encara m’ha deixat més encuriosida: “la reina de las fajas reductoras, la milmillonaria más joven del mundo”.
Ostres, immediatament he volgut saber qui era aquella dona que amb només 41 anys estava entre l’1% de la població mundial que tenen un patrimoni de més de mil milions de dòlars. I resulta que la noia és SARA BLAKELY, filla d’una advocat i una artista que després de graduar-se en Comunicació per la Universitat de Florida i de treballar venent faxos porta a porta per tot l’estat se’n va cansar de tanta calor i tanta humitat i va començar a somiar amb unes mitges sense costures als peus i que no s’enrotllessin a la cama si les tallava. De passada la pobre SARA també somiava amb una faixa que li deixés un trasero estupend. Aviat el somni es va convertir en obsessió i la SARA BLAKELY va agafar els 5.000 euros que va guanyar venent faxos i se’n va anar cap a Atlanta a vendre faixes. Allà va fundar l’empresa SPANX l’any 2000.
L’èxit d’aquesta emprenedora va ser aclaparador des de bon començament i ara les famoses faixes reductores també tenen versió masculina. La SARA té una fundació benèfica que treballa a favor de les dones més desafavorides perquè, tal com diu ella mateixa “ no estic en aquest món només per fer els seus culs bonics”. És una de les 100 persones més influents del món segons la revista TIME. Visca la SARA BLAKELY, i visca el PRONTO...

Per cert, les seves faixes reductores es poden trobar a El Corte Inglés...
TIME’s Top 100 Fashion Icons

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada