dijous, 26 de maig del 2011

Segona jornada de gravació: banda i Portbó!!!

Eiiiii, hola a tothom!!!

Ahir volia penjar les fotos i explicar-vos com havia anat el dia però vaig arribar a casa a quarts de deu del vespre i estaba re-ben-ta-da.... però contenta, eh!!!
Va ser una dia magnífic i emocionant als estudis 44.1 d'Aiguaviva ( que aquesta setmana son la meva segona casa...). Al matí van venir els meus amics de la productora LA QUIMERA, concretament en JOSEP SERRA i en JOSE L.GODÍNEZ, el primer a gravar imatges per poder muntar després un making off de com ha anat tot el procés i el segon a escoltar com havíen quedat els  arranjaments de les seves dues cançons que cantaré al disc. Matí de treball intens amb la banda però també amb moments per riure i agafar forces amb la coca de sucre i el fuet de Ca l'Eugeni que vam portar per esmorzar.

D'esquerra a dreta: Pep, Clara, Eva, Carles, Jose, Antoni, Subi, Joan Eloi, Josep i Enric
I a la tarda van venir els PORTBÓ, al principi no les tenien totes perquè el meu to els obligava a cantar molt per sota del que ho fan habitualment però vaig ficar els ullets del gat d'SRECK i tot va anar com una seda :)
Aquí ens teniu, amb els Portbó, a l'estudi just després de cantar l'havanera.

D'esquerra a dreta: Fonso, Carles Casanovas, Clara, Antoni Mas i Mineu

Després encara vaig tenir temps de gravar la veu d'uns quants temes, la jornada es va allargar fins a quarts de 9 del vespre... És fantàstic veure com les cançons van creixent cada dia una mica, a mesura que les anem acabant de perfilar... això quedarà de P.M.!!!!!

I aquesta tarda sessió intensa amb l'Elisa Planagumà tocant la flauta travessera, en Xevi Pallars tocant el violí i les meves nenes cantant un bocinet d'una cançó que he escrit per elles... serà moooooooolt maco!

Un petonàs i fins aviat!!!

1 comentari:

  1. Segur que aquest disc serà un èxit ! Sobretot la cançó amb les meves nebodes ! Si nececites cunyades per cantar truca'ns , ja saps que el titanic s'ens dona bé ! Un petonàs

    ResponElimina