dimecres, 24 de novembre del 2010

Una tarda a la Blanquerna amb en Rafael Vallbona

Ahir vaig passar un migdia i una tarda d'allò més agradables. Vaig trobar-me a les dues a les Rambles cantonada Tallers amb el meu "jefe" en JOSEP SERRA i vam anat caminant xino xano cap a la facultat de comunicació Blanquerna, al carrer Valldonzella, on ens esperava l'escriptor i col·lega RAFAEL VALLBONA.  Uns quants dies abans ens va proposar asistir a una de les seves classes per comentar  el reportatge de REC sobre la crisi ( AMENAZA DE DESAHUCIO). Els seus alumnes estan treballant aquest tema i li va semblar interessant que veiessin el repor i després que ens poguéssin fer les preguntes que volguessin i comentar una mica la jugada.

La cita era a les 4 però abans vam anar a dinar a un lloc emblèmàtic de Barcelona, a L'HABANA. N'havia sentit a parlar però no hi havia estat mai i la veritat és que em va agradar molt, el tracte cordial i proper i una cuina que em va recordar molt a la de la meva estimada IAIA CLARA. De fet, vaig menjar dos dels seus plats estrella, una truita de carxofes i alls tendres i uns calamarços farcits espectaculars. Fins i tot el pà em recordar vells temps: la crosta torrada i cruixent i la molla espessa i toba... hummmm. Les postres van acabar d'arrodonir un dinar fantàstic: mel i mató.

Del dinar no en tinc cap proba gràfica però sí de la conversa tan interessant que vam mantenir "mano a mano" en SERRA i jo amb els alumnes d'en VALLBONA, de segon curs de periodisme, o sigui de 19-20 anys.

Clara, Josep Serra, Rafael Vallbona i un alumne en plena acció
Els vaig veure molt preparats i amb ganes de menjar-se el món, tal com ha de ser a la seva edat.
Les preguntes la veritat és que van ser interessants i sobre aspectes molt diferents, cosa que ens va obligar a estar en guàrdia tota l'estona.
Resumint: sempre és un plaer anar a les facultats de comunicació i estar en contacte amb la gent jove que són el nostre futur i l'esparnça de la nostra professió, una encara se'n recorda quan estudiava a l'Autònoma i algun professor ens portava algun col.lega que estava a primera línia de foc en un mitjà, eren les classes que més m'agradaven...


Tota la colla després de 2 hores de preguntes i conversa...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada