dilluns, 29 de novembre del 2010

Aquesta tarda presentació de les XI JORNADES DEL PECB a la UB

Hola a tothom

Darrerament només faig que anar a la Universitat, deu ser que comque em sento tan jove per dins a la Uni em sento com a casa... ja, ja, ja.  Brometes a part, sempre és un plaer tornar a la universitat, encara que no sigui la que jo vaig estudiar ( la UAB). En aquesta ocasió hi vaig per feina, per presentar les XI JORNADES DEL PECB. De fet ja és el tercer any consecutiu que em criden per conduir la inauguració i la cloenda d'aquestes jornades que agrupen mestres i educadors/es per debatre i parlar al voltant d'un tema central, aquest any és LA CREATIVITAT EN EDUCACIÓ.

La cita és avui a les 4 a la FACULTAT DE FILOSOFIA I GEOGRAFIA I HISTÒRIA de la UB i demà a les 5 de la tarda.

La conferència inaugural va a càrrec la professora de mitjans socials DOLORS REIG que parlarà de DESPRÉS DE LA REVOLUCIÓ TECNOLÒGICA, LA CREATIVA. I el debat sobre APRENDRE DE LA COOPERACIÓ/APRENDRE DE L'EXILI  el protagonitzaran ALFONS MARTINELL, director de la CÀTEDRA UNESCO  de la UDG i SALOMÓ MARQUÈS, catedràtic emèrit de TEORIA I HISTÒRIA DE L'EDUCACIÓ  a la UDG.

La tarda promet!!!!

Us passo un enllaç on podreu veure el vídeo de presentació de les jornades del PECB, està molt bé.

http://www.bcn.es/imeb/pec/catala/11_jornades/index.htm

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada