divendres, 19 de novembre del 2010

entrevista a EL PUNT

Hola

Ahir vaig anar a Girona, tenia una cita amb la periodista GEMMA BUSQUETS del PUNT. Vam quedar a LA FARINERA, seu del diari, que jo encara no havia visitat, per cert, i que em va encantar. És un luxe poder treballar en un edifici com aquest ( encara que quan plogui la claraboia de la redacció faci un soroll infernal...això m'han dit).
Resumint, que em va agradar molt conèixer la GEMMA i la conversa tan agradable que vam tenir al bar del costat del diari, al mateix recinte de la FARINERA. Vam recordar vells temps quan una servidora treballava a ONAGIRONA i vam parlar una mica de tot: de la vida, de la professió, de la crisi i de com una servidora s'ha hagut de reinventar per poder tirar endavant.
Sóc molt xerraire, em sembla que la vaig atabalar una mica, ja, ja, ja!!!!
Per cert,  vaig tenir una agradable sorpresa a l'hora de les fotos perquè va venir el veterà fotògraf JORDI SOLER en  " Sísif". Feia anys que no el veia, des que em va fer fotos per l'innauguració d'ONAGIRONA el 1996, uf!!!
Ell no em va reconèixer, aleshores portava el cabell molt curt i tenia uns quants anys menys... però és curiós que després de fer-me les fotos i veure'm per la pantalleta es va il.luminar.

L'entrevista la publiquen el dimarts que ve, dia 23 de novembre, a veure què us sembla!!!

pd.- aquí teniu la darrera tira d'en Sísif perquè feu memòria...

4 comentaris:

  1. Acabo de llegir l'entrevista feta al Punt. M'he sentit molt identificat en les teves paraules, a mi també em succeí una cosa similar fa poc temps. Tal com dius, els grans canvis són tan positius com traumàtics, et desperten l'esperit de lluita que la vida planera adorm, però retornen també la inseguretat. La única clau per tirar endavant és la il·lusió i el suport de la gent que t'estima. I segons sembla tu tens aquests dos ingredients. Espero escoltar aviat aquest disc que prepares. Molts ànims i endavant!

    ResponElimina
  2. Hola! Ara he llegit l'entrevista i he buscat la teva web de seguida, m'ha fet gracia aixo de el diari, de com et van tractant, etc.. ara el buscaré, sempre he tingut la idea de fer això pero en el món de la música, jo també sóc músic. una abraçada i felicitats per la teva carrera!!

    Adrià Hereu
    http://www.myspace.com/adriahereu

    ResponElimina
  3. Clara, sòc l'Albert de Sabadell i m'ha fet molta ilusió navegant per internet llegir la teva entrevista del Punt, perquè justament he estat uns mesos preguntant-me on paraves, i encara no entenc com des de ComRàdio es van desprendre de la periodista catalana més completa de la ràdio, i ho dic molt sincerament: molt bona periodista, molt sentit de l'humor, locució impecable....
    Espero tornar-te a sentir a la ràdio ben aviat, i de moment et seguiré al REC de Cuatro.
    Ànims!!!

    ResponElimina
  4. Hola, jo la veritat és que des de que vas deixar Com Ràdio no he trobat cap programa del dissabte al matí que m'agradi ni la meitat que el teu. Vaig canviant però no hi ha manera de trobar-ne cap amb el que em trobi igual de bé. La veritat és que no entenc que altres ràdios no t'hagin proposat un programa immediatament. Mira que a mi la ràdio m'agrada moltíssim, i me'n faig un tip d'escoltar-la, i el teu programa no l'oblidaré mai. Espero també poder-te sentir en alguna ràdio ben aviat.

    ResponElimina