dilluns, 4 de març del 2013

Aquesta és la cobertura que vaig fer a Twitter de l'incendi de Portbou del juliol de 2012, finalista als PREMIS CARLES RAHOLA

Aquí teniu la memòria que vaig presentar al jurat dels premis CARLES RAHOLA DE COMUNICACIÓ LOCAL  sobre la cobertura que vaig fer de l'incendi de Portbou del juliol de 2012 a través del meu compte de Twitter, @claraautoretrat, i tota la repercussió mediàtica que va tenir. La cobertura informativa del #focaportbou a través de la xarxa de microblogging és un dels 3 treballs finalistes a la categoria de "millor informació digital". Aquella tarda a Portbou vaig quedar fascinada del poder de Twitter com a mitjà de comunicació.
 

1 comentari:

  1. Als bons professionals no els cal un "gran" mitjà de comunicació per fer la seva feina. I tu Clara ho has demostrat! Moltes felicitats!!!

    ResponElimina