dilluns, 23 d’abril del 2012

UNA ROSA AMB PLUS...

Eren quarts de dues de la tarda quan han trucat a la porta, el cor m’ha fet una salt, he pensat que  ja arribava la meva rosa de Sant Jordi, però encara no, però sí… a veure si em sé explicar. Ha arribat el meu cunyat amb una rosa preciosa per a mi, i he quedat una mica fotuda, la veritat, perquè per 5 minuts la primera rosa del dia dels enamorats no ha sigut la del meu home… Quan ha tocat el timbre he obert ràpida com una sageta, i m’ha donat la rosa, bé, dues roses d’un vermell vellut precioses, embolicades amb un paper de  roba groc, amb dues grans espigues i una mica de falguera.

 Són tan boniques les roses que poca parafernàlia necessiten al seu voltant. A mi, que sóc tan poc rococó, com més senzilla més m’agrada. I aquest  any, la veritat, sigui per culpa de la crisi o pel que sigui, la meva ROSA de Sant Jordi ha sigut força més austera que la de l’any passat però amb un plus important: aquest any feia olor!!! Ostres tu, i sabeu que quasi em passa per alt??? Sort que el meu marit me n’ha fet adonar: escolta, les meves roses potser no son tan espectaculars com d’altres que t’han regalat avui però les has enflairat??? Llavors me n’he adonat, estic tan acostumada a que les roses de Sant Jordi no facin olor que he perdut el costum d’ensumar-les. Ràpidament he agafat el gerro de les roses i he obert les aletes del nas, (com en David Bisbal quan canta, és poc glamurosa la imatge però molt gràfica...)i he fet una gran  inspiració, fffffffffffff. Ohhhh, quina olor tan bona!!! Per un moment he tornat a la infantesa, al terrat de casa, on hi havia aquell roser de la iaia Clara que tant m’agradava enflairar. Se m’han negat els ulls i tot.

L’olor, un detall invisible que quasi em perdo, un plus  que ha convertit les meves roses en úniques. Podria arrodonir-ho tot amb una reflexió del tipus: el que no es veu és més important que tota la parafernàlia exterior, però això ja ho sabem, tot i que no està pas malament que ,de tant en tant, ens ho recordi una senzilla i bonica rosa de Sant Jordi.
                                           Les meves roses amb plus...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada