divendres, 13 d’abril del 2012

UN BON MOTIU PER ESTRENAR-SE A TWITTER

Recordeu per què vàreu obrir un compte a Twitter?? Què us va portar a piular per primera vegada?? Avui gràcies a l'esposa del candidat republicà Mitt Romney he fet memòria. Recordo que em vaig obrir un compte per l'insistència del meu germà Jaume, 6 anys més jove que jo i un gran aficionat a les xarxes socials. He intentat esbrinar quin dia em vaig donar d'alta i quin va ser el meu primer Twit però no ho he trobat, crec que va ser el 2010 i el primer que vaig escriure era una cosa així com: " hola a tothom, avui m'estreno a Twitter". El que sí que recordo era el gran interrogant que tenia cada cop que volia escriure un twitt, tenia clar que no era el mateix que facebook, que la inmediatesa era bàsica, però no li vaig trobar utilitat real fins que no vaig tenir un IPHONE a les mans. Ni us comento els problemes que vaig tenir fins que no vaig interioritzar el món dels piulaires i el seu llenguatge. Ara, amb el temps, he après a economitzar text sense renunciar a la bona praxi ortogràfica i a fer servir Twitter com una eina bàsica de comunicació en la meva feina.

 I tot aquest remember when és gràcies a la senyora Ann Romney, esposa del candidat republicà. Ella s'ha estrenat a Twitter fa poques hores. La dona ha sentit la necessitat imperiosa d'obrir-se un compte i piular al món. De fet, la dona s'ha emprenyat amb unes declaracions de la comentarista política demòcrata Hilary Rosen i llavors ha sentit la necessitat imperiosa de piular... El tema és que el candidat Romney ha dit en diverses ocasions que es deixa aconsellar per la seva dona Ann en temes econòmics i femenins i la comentarista Hillary va qüestionar a la cadena CNN la capacitat de l'esposa del candidat per a assessorar en aquests temes: " Aquesta dona no ha treballat ni un sol dia de la seva vida. Mai ha hagut d'enfrontar-se als problemes econòmics als que ja majoria de dones d'aquest país s'enfronten cada dia, com ara, com donarem menjar als nostres fills, si els podem enviar a l'escola o la preocupació que ens suposa el seu futur".

A la pobre Ann Romney li van tremolar les cames però no el pols, i en només dues hores es va obrir un compte a Twitter @AnnDRomney i va piular "vaig prendre la decisió de quedar-me a casa i criar els meus 5 fills. Creguin-me, això és un treball molt dur!". Fins i tot la mateixa Michelle Obama va piular al cap de poca estona per dir "totes les mares treballen dur i totes les dones mereixen ser respectades". Ostres tu, quin primer Twitt!!! Al final la comentarista es va disculpar, via comunicat, abans però va contraatacar a Twitter, clar, " Jo també crio els meus fills. Però la majoria de dones americanes han de fer les dues coses, treballar i criar els fills, n'ets conscient d'això, no? Sisplau, no dubtis que t'admiro  però el teu marit no hauria de dir que tu ets la seva experta en dones i economia".

Estic convençuda que la senyora Romney no oblidarà mai per què carai es va obrir un compte a Twitter i quina va ser la seva primera piulada.


Intervenció de Hilary Rosen a la CNN
Les dues dames en discòrdia:    Hilary Rosen                Ann Romney

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada