diumenge, 8 de maig del 2011

EL MEU PRIMER DISC JA ÉS APROP!!!!!

Ei, hola a tothom!

Ja sé que fa molts dies que no escric, no tinc perdó!!! Per això he decidit  aprofitar la calma d'aquest matí de diumenge per posar-vos al corrent de com em van les coses.
Els que em coneixeu ja sabeu que la meva gran passió és la música i que feia molt de temps que tenia ganes d'escriure i cantar les meves pròpies cançons i gràcies a la crisi ( sí, sí, tal com ho sentiu!!!) he tingut uns mesos de calma per a poder-m'hi dedicar amb cos i ànima. M'hi han ajudat el mestre ANTONI MAS BOU i el guitarrista JOAN ELOI VILA. Tots dos amics meus i molt bons músics. Ells m'han escoltat, m'han guiat, m'han corregit quan ha calgut i el més important, hem passat molt bones estones tots junts.

En Joan Eloi fent el besamà al mestre Antoni Mas... quin parell!!!
 Aquesta setmana que ve  acabem d'arrodonir els arranjaments i el dia 20 de maig tenim l'assaig general a Cassà de la Selva, al garatge de ca l'Antoni. El 23 entrem a l'estudi, el 44.1 d'Aiguaviva. Ja us aniré informant de tot. Estic emocionadaaaaaaa!!!!!!!

Si voleu em podeu seguir a través de Twitter @claraautoretrat o bé a través de la web
 http://www.clara-autoretrat.com/

Una abraçada i fins aviat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada