dissabte, 31 d’octubre del 2009

QUAN VE EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES LA CASTANYERA, LA CASTANYERA...


Hoooola a tothom!!!

Com podeu comprovar ja he anat a collir castanyes, ja les hem torrat i ja les tinc a la panxa barallant-se amb els panellets de la Sara, les costelles a la brasa, la botifarra, el pa amb tomata, la ratafia casolana que ha portat el meu amic Pere i el bescuit de xocolata i crocant que ha preparat una servidora per acabar d'arrodonir l'àpat...

Us preguntareu per què carai no he fet panellets, molt senzill, després d'uns quants intents de competir amb els que fa la meva sogra he desistit, o si ho voleu d'una manera més professional, després d'estudiar el producte de la  competència durant anys he decidit retirar-me discretament i anar a la recerca de  nous mercats... Aquí els teniu, ben presentats, ben fets i boníssims!!!! Felicitats Maria ets la reina del Mambo fent panellets :)



I jo, discretament, com us comentava, he obert una nova línia de productes típics de la Castanyada i hi he afegit el component HALLOWEEN ( tot màrketing...). Bescuit de xocolata amb crocant d'avellanes torrades i un toc de ratafia Russet, no és pas per res però ha durat 5 minuts a taula...



I com que demà encara continuem amb les castanyes, els boniatos i els panellets he decidit fer una altre bescuit per portar a casa dels meus pares. Aquesta vegada de yogurt natural i crocant d'avellanes i ametlles amb llimona. Té molt bona pinta...



Ah, per cert, divendres vaig quedar amb la meva amiga EVA ARDERIU, periodista com jo i professora  de la Universitat de Vic. Tot dinant aprop de la plaça de la catedral vam planificar el contingut de la classe que donaré al seu grup d'alumnes el pròxim divendres 20 de novembre. El tema, per mí, apassionant: la relació dels periodistes de Ràdio amb els periodistes que porten els gabinets de comunicació. Estic emocionada preparant el tema, té molt de marro!!!

O sigui que tinc el temps just per païr els productes típics de la Castanyada que dilluns ja em poso a treballar la classe!!!!!!!!!!!!!

Fins aviat a tots i a totes i que la Serendípia us acompanyi :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada