dijous, 27 de gener del 2011

He tornat a obrir la carpeta de les cançons...

Sí, cada cop que el periodisme em deixa "penjada" agafo la carpeta de les meves cançons i truco a L'ANTONI MAS per tornar a posar fil a l'agulla.
A veure si aquesta vegada podem fer força feina, jo estic bastant inspirada i he escrit lletres noves, ara em posaré al piano a veure si els dits s'inspiren també amb boniques melodies. Això és mooooolt complicat, i no ho havia fet mai abans però hi ha tantes coses que no havia fet mai i que després m'ha sortit prou bé :)
Ahir vaig recuperar algunes versions que vam interpretar en directe amb en JOAN ELOI VILA  a la ràdio i les vaig penjar a Youtube, a veure com reacciona la gent que les escolta. Les fotos que acompanyen les cançons me les vaig fer jo mateixa aquí a casa o sigui que com que hi ha molt bona voluntat no valen les crítiques corrosives...

Trigales Verdes
I Have a Dream
Llàgrimes al cel ( Tears in Heaven)

Un petonàs i fins aviat... espero!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada