divendres, 27 de novembre del 2009

UNA CLASSE MAGISTRAL A LA UVIC

Hola a tothom!!!

Tal com us vaig anunciar, el divendres dia 20 de desembre vaig donar una classe a la UVIC convidada per la meva amiga EVA ARDERIU que és professora a la facultat de PERIODISME.

La cosa va anar molt bé i els alumnes de darrer curs de periodisme van escoltar amb interès el que una servidora els explicava amb passió.
El motiu de la xerrada era la relació dels periosites dels MCM amb els periodistes que treballen als gabinets de comunicació i premsa ( que és l'assignatura que dóna la meva amiga EVA). Un tema apassionant per algú com jo que porta 15 anys a la ràdio i amb una estreta relació amb la gent dels gabinets de premsa.

Al final hi va haver preguntes de tota mena, sobre el tema de la classe i sobre la professió de periodista en general. Després de 2 hores de xerrola me'n vaig anar de la UVIC amb la sensació que aquells nois i noies se'n recordarien de mi una llarga temporada, ja, ja, ja

Des d'aquí, i per si algun d'ells llegeix el meu blog, us vull desitjar bona sort i que gaudiu tant com jo d'una professió tan excitant i bonica com frustrant alhora...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada