dilluns, 7 de setembre del 2009

GRÀCIES SERENDIPIANS I SERENDIPIANES!!!!!!

Hola a tots els meus estimats oients de Serendípia, m'agrada saber notícies vostres i comprobar que m'enyoreu tant  com jo us enyoro a vosaltres. El començament d'aquesta nova temporada de ràdio ha estat dur per mi perquè malgrat els meus esforços per poder engegar un projecte en una altra emissora no hi ha hagut manera... És complicat per algú com jo, acostumada a portar una activitat professional trepidant, aturar-se de cop.  Però en comptes d'enfornsar-me en la més absoluta misèria ( que seria el més normal en aquests casos) he decidit prendrem el que m'ha passat com una SERENDÍPIA i agafar-me aquests mesos sense activitat periodística per tirar endavant un projecte professional que fa temps que tinc tancat en un calaix : el meu primer disc.
Espero tenir-vos de FANS INCONDICIONALS a tots i a totes :)  Us mantindré informats.

Un petonàs i que la Serendípia us acompanyi!!!

3 comentaris:

  1. Espero que aviat et poguem tornar a sentir també a la radio. Em sembla molt bona idea que hagis fet aquest blog.

    ResponElimina
  2. Estic molt contenta de retrobar-te i que ens expliquis coses tant interessants com lo del tema del disco. Seré una fan incondicional perquè crec que la teva veu, clara com el teu nom és única i es pot distinguir d'entre les veus de la gran massa de cantants. També crec que no has d'abandonar la ràdio o potser anar a la tele perquè ets una de les periodistes que em transmets més sensacions de tots els periodistes catalans. I transmetre sensacions i sentiments és molt difícil però és molt important.

    ResponElimina
  3. Hola Clara! Sóc l'Izumi, aquella oient que un dia va passar pel programa... des del Japó. Volia donar-te les gràcies per haver-me convidat. Gràcies a tu vaig poder conèixer a gent molt interessant. Amb els del Club de Lectura, anem fent i comentant al Facebook (Club de Lectura:Serendipia) i també he començat un Club de Lectura, que funciona molt bé, a la Biblioteca on treballo, a Kyoto. Tot gràcies al Serendipia, merci!!!
    Enyoro molt el programa, molt molt molt.
    Aniré seguint el teu blog, a veure quin és el teu pròxim pas :)

    ResponElimina