dimecres, 12 d’agost del 2009

BENVINGUTS AL MEU BLOC

Com que la tecnologia és molt imporant en els temps que corren, he decidit després d'una llarga reunió amb mi mateixa, donar a coneixer allò que faig en el meu camp professional i per això començo aquest bloc.
Per començar, deixeu-me fer-ho amb una cançó de benvinguda, "Qualsevol nit por sortir el sol" de Jaume Sisa, interpretada per en Joan Eloi Vila a la Guitarra i per una servidora en directe en un dels programes de ràdio que he fet.
Benvinguts

http://www.catalanmusictube.cat/audio/94/qualsevol-nit-pot-sortir-el-sol

8 comentaris:

  1. Hola Clara!!!
    M'encantava el teu programa Serindipia, el trobo a faltar. Espero n'engeguis un altre per poder-te seguir a través de la ràdio, sinó ho farem a través del blog.
    Salutacions,
    Mer`cè

    ResponElimina
  2. Bon dia clara i ben retrovada,

    Jo era una fidel oient de Sarandipia, i en una ocassió vaig estrar al programa (En un taller de risoterapia). L´equip humà que formaveu era excel.lent i per mi va ser una gran experiència estar a la COM i coneixe-us personalment a tot l´equip.
    Espero que novamen i en un futur no gaire llunyà ens tornis a donar la "sarindipia" de que tornes a les ones amb un nou programa. Sería un plaer tornar a gaudir de la teva companya que personalment trovava molt calida i reconfortant així com plena de sutilesses i descubriments que com a persona me feien creixer. Gràcies per tot el temps que vaig disfrutar del teu saber fer. Aquest blog suposso que servirà perque t´encoretxem per tornar a la palestra en una nova ubicaió. Una abraçada. Dolors, de Vilassar de Mar

    ResponElimina
  3. Hola Clara!!!!
    Ha estat una sorpresa tornar de vacances i trobar el teu bloc. Realment estava buscant on podíeu estar perque us trobo molt a faltar a tots vosaltres durant els cap de setmana. No saps el que em vaig emocionar quan vas llegir la despedida, inclús vaig pensar en fer alguna cosa a través del facebook per localitzar als serendipians i serendipianes....
    Espero de tot cor tornar a sentir-te per la ràdio ben aviat.
    Una forta abraçada- Magda, St Just Desvern

    ResponElimina
  4. Espero aviat poder-te tornar a sentir per la radio,quan aixó passi fes-ho saber sius-plau.
    Mentrestant seguirem el teu Blog.
    Et trobem a faltar
    Maria

    ResponElimina
  5. Clara, si us plau, quan ho sapigues diguens on et podem escoltar. t'estimem.

    xavi i carme BCN

    ResponElimina
  6. Clara quan sapigues on et podem escoltar digueu d'acord? et trobem a faltar.

    Xavi i Carme

    ResponElimina
  7. Com pot ser que tú també estiguis aturada ?.
    Vaig coneixer Serendipia, la darrera temporada marxant del nou Suplement i la veritat es que ets una gran professional i espero trobar-te molt aviat a les ones. Xavi, Molnàs - Tarragona.

    ResponElimina
  8. Bon dia Clara!

    També saludo als ex-serendipians, què veig que com jo et van buscant per saber si estàs fen algún programa nou –no importa a quina ràdio- per poder sentir-te de nou, a tu i al equip que formis.

    Al veure el teu bloc me n’he alegrat molt. És com quan retrobes un amic al carrer i et fa saber com li van les coses de la manera com ho feies a la ràdio, amb naturalitat i fent que, de cop, s’ens escapi el somriure i, de vegades, el riure –i això és meravellós-.

    Ho sento pels que han hagut de sustituir el teu programa, però és que “no hi ha color” (ho tenien difícil per posar-se a la alçada que vau marcar) i, esclar, he canviat de dial.

    Em conectaré sovint al teu bloc per saber com et va i quan tornes.

    Una abraçada
    mercè, barcelona, el carmel

    ResponElimina